teruskan membaca : http://www.broblogger.net/2011/09/tutorial-cara-nak-letak-related-post.html#ixzz2et5Ugk3A .: Gambar Nabila Huda Dengan Kekasih Baru? (Panas Meletops!)

Tuesday 17 September 2013

Gambar Nabila Huda Dengan Kekasih Baru? (Panas Meletops!)

Sejak dua menjak ni memang banyak gila gossip berkaitan dengan si Nabila Huda ni. Sebelum ni tentang kemalangan yang melanda dirinya dengan anaknya, Keisya. Selain kenyataan bapanya iaitu Amy Search tentang pelakon ini tidak balik beraya bersama keluarga.

Baru-baru ini timbul pula gossip Nabila Huda kini sudah mempunyai kekasih baru selepas percintaan dengan Nast-T beberapa bulan yang lalu yang tidak kesampaian. Jejaka ini khabarnya DJ berasal dari Singapura & hubungan mereka sudah berlangsung selama empat bulan. Nampak nawwww akrabnya hah. =D









Tentang kehidupan beliau, kita semua sudah maklum. Nabila Huda sendiripun sudah matang untuk berfikir yang mana baik dan yang mana buruk bukan? So, apa yang kami nak tahu sekarang ni, betulkah Nabila Huda sudah dapat peganti yang baru? Ataupun sekadar teman tapi mesra-mesra cili padi gitew?

P/S: Hanya Nabila Huda sendiri yang tahu. Kalau dah jodoh tak kemana. Ye dok?

Jom LIKE Oh Meletops di facebook =D

No comments:

Post a Comment